Tisztelt Ügyfeleink!
Tekintettel a veszélyhelyzet elrendelésére, illetve a járvány terjedésének megakadályozása érdekében tájékoztatjuk, hogy a személyes ügyintézés helyett az alábbi módon is intézhetik ügyeiket.
- Jelentkezési kötelezettség teljesítése, munkaviszony létesítése
Aki elektronikus kapcsolattartó, továbbra is a megszokott módon teljesítse a jelentkezést,
munkaviszony bejelentését. Aki nem elektronikus kapcsolattartó, e-mailt küldhet a vac.foglalkoztatas@pest.gov.hu címre, melyben jelezni kell a jelentkezést, munkaviszony létesítését. Válasz e-mailt fognak kapni minden esetben. Az ellátás megszüntetésével, nyilvántartásból való törléssel kapcsolatos dokumentumokat, postai vagy elektronikus úton küldjük meg.
- Hatósági bizonyítvány igénylése
E-mailben jelezze a szándékot a vac.foglalkoztatas@pest.gov.hu címre és kipostázzuk az igazolást.
- Nyilvántartásba vétel, ellátás megállapítása- menete a következő:
Fel kell keresni a www.nfsz.munka.hu oldalt
- „Foglalkoztatás” panelra kattintva
- „Álláskeresőknek” panel kiválasztása a felső menü sorból
- „Elektronikus ügyintézés” kiválasztása
- a szöveg közepén a vastag betűvel kiemelt „ide” linkre/szóra kell kattintani
- itt legalul „Tudomásul veszem” szürke panelra kell kattintani
- a következő képernyőn TAJ számmal és születési dátummal be kell lépni, Tovább gomb
- ezután ki kell választani a szükséges menüpontot (Előzetes nyilvántartásba vételi kérelem)
- válasz e-mailben minden további tudni valót elküldünk
- Lejáró ellátások:
Ha jelentkezési kötelezettsége együtt jár ellátása lejártával, kérjük, e-mailben jelezze a vac.foglakoztatas@pest.gov.hu címre! Postán kiküldésre kerülnek az OEP igazolványok és igazolások (hatósági bizonyítvány FHT igényléséhez) minden további tudnivalót válasz e-mailben kiküldünk
- Hiánypótlások:
A folyamatba lévő hiánypótlások teljesítése e-mailben történhet, a dokumentumok beszkennelésével vagy lefényképezésével és a vac.foglalkoztatas@pest.gov.hu címre való elküldésével. Minden további információt válasz e-mailben kiküldünk.
Minden felmerülő kérdéssel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken tudunk választ adni:
Telefon: 27/512-280
E-mail: vac.foglalkoztatas@pest.gov.hu
Aki ügyfélkapuval rendelkezik, kérelmét, dokumentumait e-papíron is benyújthatja a Pest Megyei Kormányhivatal Váci Járási Hivatala részére.
Kérjük minden kedves Ügyfelünket, mindannyiunk egészségének a megóvása érdekében részesítsék előnyben az elektronikus kapcsolattartás formáit.
Köszönettel: a Váci Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztálya