Tisztelt Felhasználó!
Köszöntjük Kismaros Község Önkormányzatának E-közigazgatási oldalán!
Ügyeit elektronikusan az E-ÖNKORMÁNYZAT PORTÁLON tudja intézni.
Az alábbi ügyeket tudja a portálon keresztül indítani:
ADÓ- ÉS ÉRTÉKBIZONYÍTVÁNY KIÁLLÍTÁSI KÉRELEM
AUTOMATIKUS RÉSZLETFIZETÉSI KÉRELEM
BEJELENTKEZÉS, VÁLTOZÁS-BEJELENTÉS
BEVALLÁS ELŐREHOZOTT HELYI ADÓRÓL
KÉRELEM ADÓFELFÜGGESZTÉSRE
KÉRELEM ADÓIGAZOLÁS, ADÓHATÓSÁGI BIZONYÍTVÁNY KIADÁSÁRA
MEGHATALMAZÁS ÖNKORMÁNYZATI ADÓÜGYEKBEN
MEGKERESÉS KÖZTARTOZÁS BEHAJTÁSÁRA
MÉLTÁNYOSSÁGI, FIZETÉSI KÖNNYÍTÉS KÉRELEM
NYILATKOZAT AZ ADÓMENTESSÉG IGÉNYBEVÉTELÉRŐL
TÚLFIZETÉS ÁTVEZETÉSI ÉS VISSZATÉRÍTÉSI KÉRELEM
ADATBEJELENTÉS AZ ÉPÜLET, ÉPÜLETRÉSZ UTÁNI ÉPÍTMÉNYADÓRÓL
ADATBEJELENTÉS A GÉPJÁRMŰADÓRÓL
KOMBINÁLT ÁRUSZÁLLÍTÁS BEJELENTÉSE
TERMŐFÖLD BÉRBEADÁSÁBÓL SZÁRMAZÓ JÖVEDELEM ADÓJÁHOZ KAPCSOLÓDÓ BEVALLÁS
ADATBEJELENTÉS A MAGÁNSZEMÉLY KOMMUNÁLIS ADÓJÁRÓL
TALAJTERHELÉSI DÍJ BEVALLÁS
ADATBEJELENTÉS A TELEKADÓRÓL
SEGÍTSÉGRE SZORULÓ IDŐS BEJELENTÉSE
ADATSZOLGÁLTATÁS HAGYATÉKI LELTÁRHOZ
KÖZTERÜLET, KÖZÚT ELTÉRŐ HASZNÁLATA IRÁNTI KÉRELEM
Az oldal lehetőséget nyújt a magyarország.hu kapcsolaton keresztül az elektronikus ügyintézéshez is. További könnyebbséget jelent, hogy a nem elektronikusan indítható ügyeknél, előre tájékozódhat a szükséges nyomtatványokról és törvényi háttérről. Oldalainkon keresztül tájékoztatást kaphat az ügyintézés menetéről illetve annak pontos helyéről.
Tájékoztató az elektronikus ügyintézéssel összefüggő, 2018. január 1-től hatályos változásokról.
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: E-ügyintézési tv.) 1. § 17. pont b) alpontjának, valamint 108. § (1) bekezdésének megfelelően Kismaros Község Önkormányzata 2018. január 1. napjától köteles biztosítani az ügyek elektronikus intézését az E-ügyintézési tv.-ben, valamint az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendeletben meghatározottak szerint.
Az E-ügyintézési tv. 9. § (1) bekezdése és 108. § (5) bekezdése értelmében a helyi önkormányzat 2018. január 1-től elektronikus ügyintézésre kötelezett. Amennyiben az elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfél nem elektronikus úton nyújtja be kérelmét, akkor az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény 46. § (1) bekezdés a) pontja értelmében a kérelem visszautasításának van helye.
A fenti követelményeknek megfelelően Kismaros Község Önkormányzata a kismaros.hu weboldalon letölthető és beküldhető nyomtatványain, Építéshatósági ügyekben az ÉTDR rendszeren keresztül biztosítja elektronikus ügyintézési lehetőséget.
Az elektronikus kapcsolattartáshoz az ügyfélnek rendelkeznie kell ügyfélkapuval, esetlegesen hivatali, per és/vagy cégkapuval. Az ügyfélkapu, hivatali kapu, perkapu és cégkapu regisztrációval, e-Papír küldési lehetőséggel kapcsolatban a www.magyarorszag.hu oldalon tájékozódhat.
Az alábbiakban megadott linkeken található kisfilmek segítséget nyújtanak az ügyinzézés során:
- Önkormányzati ügyintézés bárhol, bármikor – 1.
- Önkormányzati ügyintézés bárhol, bármikor – 2.
- Önkormányzati ügyintézés bárhol, bármikor – 3.
- Önkormányzati ügyintézés bárhol, bármikor – 4.
- Önkormányzati ügyintézés bárhol, bármikor – 5.
- Önkormányzati ügyintézés bárhol, bármikor – 6.
- Önkormányzati ügyintézés bárhol, bármikor – 7.